“Zal ik wat spelen”?, vraagt ze, en twintig paar ogen kijken haar online verrast aan. Wie zegt dat online bijeenkomsten altijd saai moeten zijn…? Heb jij je wel eens afgevraagd... read more →
Ieder mens zou eigenlijk een mentor of een coach moeten hebben. De gesprekken zijn zo inspirerend en maken zoveel dingen inzichtelijk. Ik kan het iedereen aanraden. Zo had ik afgelopen... read more →
Na de zomer heb ik zelf in mijn eigen huis een coachingskamer ingericht. In die kamer stond ik toch vooral te strijken, maar zat ik ook te tekenen en te... read more →
